Ce vreme frumoasă! Numai bună de stat la cald şi uitat la tv! Am început să zapez, căutând un film, ştiri sau o emisiune de divertisment. În scurt timp m-am deprimat. Nu din cauza vreunei drame, nu. Ci din cauza reclamelor. M-am gândit la toate nenoricirile.
Mai întâi am văzut că ciupercile la picioare îţi pot da mari bătăi de cap. Însă de la televizor afli că există o soluţie care ,,penetrează unghia până scapi de ciupercă”. Ce uşurare! Bucuria e scurtă însă, pentru că problemele abia acum par să înceapă.
,,Ai răcit? Dacă ai avea şi diaree?” Este întrebarea pe care ţi-o adresează următoarea reclamă. Mamaa! Şi-ncepi să-ţi imaginezi ce nasol ar fi! Deşi ţi se prezintă remediul, deja parcă nu mai eşti prea relaxat.
La următoarea reclamă deja eşti confuz, că nu-ţi mai găseşti poziţia potrivită. Afli că ,,statul în picioare îţi oferă varice, statul jos îţi oferă hemoroizi”. Ok, ţi se propune un medicament, dar te întrebi: şi atunci cum să stau ca să nu ajung să iau pastile???
De parcă astea nu erau de ajuns, spotul următor le pune pe femei să se întrebe dacă au ,,mâncărimi, usturimi şi miros neplăcut” în zona genitală. Şi spune la tv, dacă răspunsul e da, nu-i nimic, există remediu şi pentru asta.
Teoretic ar trebui să fii liniştit că pentru aproape orice problemă se găseşte un medicament. Practic însă… schimbi canalul. Apoi vezi că la posturile străine sunt reclame la ciocolată, la destinaţii de călătorii, la parfumuri etc. Normal că vine atunci şi întrebarea: înseamnă că numai românii or fi atât de bolnavi? Adică englezii, italienii, francezii nu au hemoroizi? Nici ciuperci, nici picioare umflate? Hmm… dubios.
Eu cred că se mai îmbolnăvesc şi ei, dar când au o problemă, se duc la farmacie, nu se uită la tv. Că doar nu te atrage atât de mult reclama încât să spui: ,,Ce mişto! Chiar dacă nu mă doare nimic, mă duc să iau medicamentul ăla, că arată bine.” Înţeleg că se poate promova la tv aproape orice, dar nici să deprimi telespectatorul! Remediul durerii este aşadar telecomanda. Schimb postul, mă uit la dulciurile promovate de canalele din alte ţări şi îmi amintesc cu zâmbetul pe buze de reclamele care erau odată la noi… 🙂
:)))) Asta inseamna ca exista si gasim o solutie la orice problema.O solutie teoretica din care se obtin bani.Din publicitate.Unele reclame sunt facute neindemanatic,altele sunt chiar folositoare,utile pentru ca afli lucruri noi.De cultura generala etc…
ApreciazăApreciază
Da, unele sunt utile, insa in general oricum cand vine vorba de medicamente nu prea e indicat sa le iei dupa ureche, ci sa fie recomandate de medic. Iar daca vor sa se promoveze, sa aloce eventual un spatiu special pt astfel de reclame, nu sa le amestece cu publicitatea la ciocolata 🙂
ApreciazăApreciază